AKL-Akatemian palveluista löydät oikeat koulutus- ja valmennusratkaisut niin autokaupan johdolle, myynnille kuin jälkimarkkinoinnillekin. Tarjolla on ratkaisuja myös muille autokaupan sidosryhmille kuten automaahantuojille ja autoalan opettajille.


Autokauppa-2016pp

Tietosuojalainsäädäntö ja kuluttajansuoja
7.6 Vantaa ja 5.9. Turku

Tietosuoja-asetus tulee - valmistaudu ajoissa
Miten suojaat ja hyödynnät asiakastietoja sekä tiedät lakisääteiset velvoitteesi? Miten ne vaikuttavat yrityksen toimintaan? Nyt on oikea ajankohta päivittää yrityksesi tietosuojalainsäädäntö vastaamaan vuonna 2018 voimaantulevia uusia vaatimuksia!

Kuluttajansuoja-asiat kuntoon
Tunnetko oikeutesi ja velvollisuutesi autokaupassa kuluttajansuojan ja virhevastuun osalta? Tiedätkö koti- ja etämyyntiä koskevista velvoitteistasi? Nämä ovat yrityksen toiminnassa erittäin tärkeitä osa-alueita ajatellen kannattavuutta.

Lue lisää ja ilmoittaudu mukaan!


Uutta!

3D-tuloste

3D-tulostus autoalalla 13.9.2017 Ylöjärvellä

3D-tulostuksen ratkaisut kehittyvät nopeasti. Ne tarjoavat ainutlaatuisia mahdollisuuksia mm. autoalan tuotekehitykseen, valmistukseen, jälkimarkkinointiin, huoltotoimintaan ja aivan uudenlaisiin asiakaspalveluihin. Koulutuspäivä tarjoaa tuhdin tietopaketin 3D-tulostuksen perusteista sekä sovelluksista autoalalla.

Tule, koe ja näe konkreettisesti mitä 3D-tulostus on.

Paikkoja on vain 15 osallistujalle, joten kannattaa toimia nopeasti!

Ilmoittaudu mukaan tästä!


Valmennus

verkkokurssikuva

Suunnittele yrityksellesi oma valmennus

Muistathan, että AKL-Akatemia järjestää myös tarpeiden mukaan räätälöityä valmennusta ja konsultointia. Räätälöidyn valmennuksen avulla saat juuri sellaisen kokonaisuuden, joka palvelee työyhteisösi tai organisaatiosi tarpeita. Käytämme aina aiheen mukaan parhaita mahdollisia asiantuntijoita ja kumppaneita.

Lisätietoja: Jari Ketola,
p. 0400-490 049


Verkkokoulutus

verkkokurssikuva21

Kuluttajansuoja ja virhevastuu

Tarjoamme jäsenyrityksille ja autoalan oppilaitoksille mahdollisuuden opiskella ajankohtaista ja tärkeää kuluttajansuojaa ja virhevastuuta myös verkossa. Opit kuinka toimia kustannustehokkaasti virhetilanteiden välttämiseksi ja kuinka toimit mahdollisessa virhetilanteessa palveluliike-toimintamallien mukaisesti asiakaslähtöisesti.

Asiakastilanteet pohjautuvat todellisiin Kuluttajariita-lautakunnan esimerkkeihin.